Σχεδιασμός – Δημιουργία Λογότυπου
Το λογότυπο αποτελεί το βασικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού και το αποτέλεσμα της οπτικής επικοινωνίας του στην αγορά. Καθώς το λογότυπο είναι το βασικό σύμβολο μιας επιχείρησης που την κάνει αναγνωρίσιμη αυτό θα πρέπει να παραμένει αμετάβλητο σε κάθε μορφή οπτικής επικοινωνίας, είτε αυτή είναι έντυπη, είτε ηλεκτρονική ή outdoor.
Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο θα πρέπει να συνδυάζει τα τυπογραφικά, χρωματικά και γραφιστικά στοιχεία με τέτοιο τρόπο, ώστε αφενός να εκφράζει απόλυτα το ύφος, τη φιλοσοφία, το όραμα, τις αξίες και τους στόχους της εταιρίας/οργανισμού που εκπροσωπεί και αφετέρου να προσελκύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται.